Organizatorii
competiţiei naţionale de proiecte „Europa
mai aproape de CNE!” sunt,
în calitate de iniţiatori, Diana-Ioana Morea, Andrei- Cătălin Ghergu şi
Andrei-Bogdan Petre, iar în calitate de parteneri, Cabinetul
Europarlamentarului Norica Nicolai şi Consiliul Naţional al Elevilor, prin
Iulia Miron.
Competiția se desfășura sub forma implementării unor
proiecte de promovare a cetățeniei active în sistemul educațional
românesc, precum și a unui plan de
afacere socială. În
prima etapă, iniţiatorii au trimis proiectul și planul de afacere socială, alături de un formularul de înscriere,
până la data de 17 mai 2013, urmând ca după prima
selecție a proiectelor propuse, în cea de-a doua etapă acestea să fie puse în
aplicare.
Pe 21 mai 2013 au fost anunțați câștigătorii primei etape.
Pe 21 mai 2013 au fost anunțați câștigătorii primei etape.
Proiectele desemnate
finaliste ale competiţiei vor implementa activităţile în liceul (liceele) în
care studiază în perioada 21 mai - 9 iunie 2013. Implementarea vizează atât realizarea activităţilor
propuse în cadrul planului de campanie de promovare a cetăţeniei active, cât şi pilotarea
planului de afacere prin crearea a minimum unui produs sau serviciu
propus. Câștigătorii vor fi desemnați pe 23 iunie 2013.
Rezultatele primei ediţii a Concursului
Naţional "Europa mai aproape de CNE" sunt după cum urmează:
• 14 campanii de promovare a spiritului şi valorilor
europene în 9 judeţe: Bacău, Constanţa, Gorj, Iaşi, Neamţ, Olt, Satu
Mare, Sibiu, Vrancea
• 6331 participanţi la acţiunile initiate de cele 14
echipe finaliste
• 75 parteneri la nivel naţional
• 35 activităţi de formare-educare, 35 de sondaje de opinie, 19 dezbateri educative, 5 flashmob-uri, 4 târguri culturale, 3 activităţi de tip teatru forum, 30 workshopuri, 3 proiecţii de film educativ, 4 activităţi stradale, 1 activitate de tip treasure hunt
• 114 apariţii în mass media locală, 62 materiale video promovate pe blogurile de campanie a celor 14 echipe finaliste, 11 spoturi radio, 17 interviuri, 1730 flyere, 256 postere
• 35 activităţi de formare-educare, 35 de sondaje de opinie, 19 dezbateri educative, 5 flashmob-uri, 4 târguri culturale, 3 activităţi de tip teatru forum, 30 workshopuri, 3 proiecţii de film educativ, 4 activităţi stradale, 1 activitate de tip treasure hunt
• 114 apariţii în mass media locală, 62 materiale video promovate pe blogurile de campanie a celor 14 echipe finaliste, 11 spoturi radio, 17 interviuri, 1730 flyere, 256 postere
• Nominalizarea proiectului în cadrul Galei Nationale a
Voluntarilor, ediţia 2012, la categoria Proiectul de Voluntariat al Anului în
domeniul Tineret
• Premierea celor 9 echipe care au implementat cele mai creative campanii de promovare a spiritului şi valorilor europene cu o excursie la sediul Parlamentului European de la Bruxelles.
• Premierea celor 9 echipe care au implementat cele mai creative campanii de promovare a spiritului şi valorilor europene cu o excursie la sediul Parlamentului European de la Bruxelles.
Singura echipă care a fost înscrisă, finalistă şi
câştigătoare s-a numit Euro Citizens LTC şi a fost coordonată de Ionuţ Eugen Radu SAVA, membrii fiind Denisa
Alexandra ROMĂNESCU şi Anca
Claudia MARIAN.
Puteţi accesa blogul echipei Euro Citizens LTC, pentru a afla despre
campania lor, la următoarea adresă web: www.eurocitizensltcarei.wordpress.com
Pentru Regulament, Resurse sau întrebări frecvente despre competiţie, accesaţi site-ul www.europacne.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu